.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال نفس‌گیر 2 مربی در نخستین تجربه لیگ‌برتری شدن/جدال نکونام و نمازی در وطنی
نمازی در تیم ذوب‌آهن به خوبی آگاه است بازی سختی در جهنم وطنی مقابل هزاران هوادار عاشق این تیم که با تشویق‌های خود اجازه نفس کشیدن به هیچ تیمی را نمی‌دهند و شاگردان نکونام که روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری را از مربی خود درس گرفته اند، دارد.

به گزارش شمال نیوز، هجدهمین دوره لیگ برتر فردا پنج‌شنبه چهار مردادماه آغاز می‌شود و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها برای ما مازندرانی‌ها، تیم فوتبال ذوب آهن مهمان نساجی در قائم‌شهر است.

هواداران پرشور نساجی مازندران طی 24 سال دوری از سطح یک فوتبال کشور و تحمل سختی‌های فراوان در لیگ یک و حتی لیگ دو هیچ وقت ناامید نشدند چرا که در قائم‌شهر و مازندران ناامیدی واژه غریبی است و هواداران این تیم ریشه‌دار، عاشقانه با این تیم عشق بازی می‌کنند و نساجی را هویت ورزشی این شهر و استان می‌دانند.

با صعود دراماتیک نساجی به لیگ برتر هواداران این تیم لحظه شماری می‌کنند تا بازی نخست تیم‌شان را در سطح نخست فوتبال ایران تماشا کنند، هوادارانی که در تمام بازی‌های لیگ یک ورزشگاه را مملو از تماشاگر می‌کردند و هیچ وقت تیم شان را تنها نگذاشتند.

تیم محبوب قائم‌شهر،  فصل پیش در لیگ یک با جواد نکونام نتایج خوبی گرفت و تقریباً غیر ممکن را با این مربی جسور و پرتلاش ممکن کرد تا مدیران نساجی مجاب شوند نکونام را همچنان حفظ کنند.

وی چه در خونه‌به‌خونه بابل و چه در نساجی با تکیه بر دفاع منسجم تیمی، نتایج خوبی گرفت.

در آن سو ذوب آهن اصفهان در فصل پیش با امیر قلعه‌نوعی نتایج خوبی گرفت و نائب قهرمان لیگ شد و سهمیه آسیایی کسب کرد.

بعد از جدایی امیر قلعه‌نوعی از این تیم، امید نمازی سکان هدایت سبزپوشان اصفهانی را برعهده گرفت.

نمازی هم مانند نکونام نخستین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

وی  قبل از ذوب آهن در لیگ آمریکا مربیگری کرده است و سابقه دستیاری کارلوس  کی‌روش در تیم ملی ایران را در زمان کاپیتانی نکونام دارد.

نمازی به خوبی آگاه است بازی سختی در جهنم وطنی مقابل هزاران هوادار عاشق این تیم که با تشویق‌های خود اجازه نفس کشیدن به هیچ تیمی را نمی‌دهند و شاگردان نکونام که روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری را از مربی خود درس گرفته اند، دارد.

 باید منتظر ماند و دید تیم ذوب آهن که تجربه زیادی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا دارد مقابل نساجی که سال نخست حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.

گزارش از رضا متانی

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.